Lady GaGa Cancels Show! GaGa cancela Show!

Image and video hosting by TinyPic
Lady GaGa had to cancel her Monster Ball show in West Lafayette tonight due to dizziness and having trouble breathing. GaGa tweeted how horrible she feels about having to cancel the show, but I’m sure the monsters who went today would understand and completely have GaGa’s health in mind more than the show being canceled. Tweets: I’ve been crying for hours, I feel like I let my fans down 2nite. An hour before the show, I was feeling dizzy and having trouble breathing. Paramedics came to take care of me, and told me my heart-rate was irregular– a result of exhaustion and dehydration. can’t apologize enough for how sorry I am. I could hear my fans cheering from my dressing room, I begged everyone to let me go onstage. My stage has complicated mechanical elements,everyone was concerned I’d be in danger during the 2hr show, since I had passed out earlier I am so devastated. I have performed with the flu, a cold, strep throat: I would never cancel a show just based on discomfort. I hope you can forgive me. I love my little monsters more than anything, you are everything to me. I will make-up the performance on Jan 26"
TRADUCCION: Lady Gaga se vio obligada a cancelar el concierto de esta noche del Monster Ball en West Lafayette, después de caer enferma y se aconseja tomar unos días de descanso. Más tarde explicó la situación en Twitter: "He estado llorando durante horas, me siento como que defraude a mis fans esta noche. Una hora antes del show, me sentía mareado y con dificultad para respirar. Los paramédicos llegaron a cuidar de mí, y me dijeron que mi ritmo cardiaco era irregular - un resultado del agotamiento y la deshidratación. No puedo disculparme lo suficiente para decir cuanto lo siento. Podía oír a mis cientos de entusiastas fans de mi camerino, les rogué a todos que me dejaran ir a el escenario. Mi escenario tiene elementos mecánicos complicados, todos estaban preocupados de que estuviera en peligro durante las 2 horas de espectáculo, desde que pasó antes. Estoy tan devastada, me he presentado con gripe, resfriado, dolor de garganta. Yo nunca cancelaría un Show basado en un malestar. Espero que puedan perdonarme. Yo amo a mi pequeños monstruos más que nada, ustedes son todo para mí. Voy a compensarlos en el show el 26 de enero "

No hay comentarios:

Publicar un comentario

BORN THIS WAY - 2/11/11

LADY GAGA